Info om denna länkblogg:

Jag har samlat på mig så otroligt många länkar och tänkte därför att jag kunde samla de i en blogg... så har i alla fall jag tillgång till dem var jag än är. Kanske har även du nytta av dem?!

Alla länkar öppnas i nytt fönster.

Är det så att du inte vill att jag ska länka till dig - skicka ett mail så tar jag bort länken!
Om du tycker något saknas eller om någon länk inte fungerar - skicka gärna ett mail på adressen som finns i högerspalten.

Vill du ha ett annat länknamn till din blogg? Skicka ett mail till mig med aktuell information så ändrar jag.

Det går även att lämna en kommentar på inlägget som heter "* Kommentarer" (högst upp under Etiketter i högerspalten).

:: uppdaterad 2010-07-27 ::

...

lördag 11 april 2009

Scraprum och Förvaring - Utländska

Vill du få lite tips och idéer om hur just ditt scraprum ska se ut så finns lite här att kika på.
Kan ju säga att jag "spelar" i en helt annan liga jämförelsevis...


Crafty storage

Jennifer McGuire, Ink.

Two Peas

Two Peas (Fleur-De-Lisa)

Two Peas (Gemm)

Two Peas (Janell)

Two Peas (Janell)

Two Peas (shawnarae)

Two Peas (wookiemouse)



...