Info om denna länkblogg:

Jag har samlat på mig så otroligt många länkar och tänkte därför att jag kunde samla de i en blogg... så har i alla fall jag tillgång till dem var jag än är. Kanske har även du nytta av dem?!

Alla länkar öppnas i nytt fönster.

Är det så att du inte vill att jag ska länka till dig - skicka ett mail så tar jag bort länken!
Om du tycker något saknas eller om någon länk inte fungerar - skicka gärna ett mail på adressen som finns i högerspalten.

Vill du ha ett annat länknamn till din blogg? Skicka ett mail till mig med aktuell information så ändrar jag.

Det går även att lämna en kommentar på inlägget som heter "* Kommentarer" (högst upp under Etiketter i högerspalten).

:: uppdaterad 2010-07-27 ::

...

måndag 13 april 2009

Kommentarer

Har kommit på att det kanske är enklare att lämna eventuella kommentarer med önskemål / ändringar etc via just en kommentar. Så jag gör detta inlägg där du kan göra en kommentar.

Det går naturligtvis lika bra att skicka ett mail om du föredrar det (länk i högerspalten).



...

2 kommentarer:

  1. Hey...It's the Crafty Elf here. You wanted to know how to double emboss. If you go to my "card page" I show how the card was made. Too much info to leave as a comment. Hope this helps. If not send men an e-mail at Thecraftyelf@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. I wanted to thank you for stopping at my blog. I'm so happy you like my card. What is it that you would like to learn. I would be happy to do something for you to help you learn something.

    SvaraRadera